15 maart 2009

Fresh


Fresh bestaat uit vier creatieve jongeren, die met inventieve ideeën de wereld wat leuker en makkelijker proberen te maken.
Wij hadden van de week weer eens een Eureka moment. De IndentOVire een speciale apparaat waarmee je thuis je OV-chipkaart kan opladen. Na een motiverend gesprek met onze adviseur zagen wij het helemaal zitten. Ik had mijn Ferrari al besteld bij de lokale autodealer. Tot mijn collega ontdekte dat zijn vader al weken gebruikt maakt ons geniaal idee. Inmiddels heb ik al zes incasso brieven van mij Ferrari die ik niet meer kan betalen en het plan van aanpak ligt in de prullenbak.
Wij zouden niet frisser dan fris zijn om zomaar op te geven. Dus begin je weer helemaal over nieuw met brainstormen. Van luchtfrisser tot het nieuwste seks speeltje het passeerde allemaal de revu.
Na twintig kopjes koffie ging onze creatieve geest weer werken en kwamen wij tot de WoodMood. WAT?! Ja een WoodMood een draadloze koptelefoon die werkt op zonne-energie. Voor de Die-Hard Greenpeace activist of als je er gewoon leuk uit wil zien.
Lees volgende week meer over de WoodMood.
Groetjes,
Team Fresh

1 opmerking: