30 maart 2009

WOODMOOD

Je zal maar in een team zitten waar iedereen net als jij perfectionistisch is, oog voor details heeft en creatiever is dan kind met waterverf. Mijn opdracht voor deze week; ontwerp een poster voor de WoodMood. Eitje natuurlijk voor een geboren ontwerper als ik, wat Photoshop hier en daar en klaar meesterwerk. Van Gogh got nothing on me.
Vol trots toonde ik mijn poster aan mijn teamgenoten. Het werd opeens stil… zo stil dat ik kon horen hoe mijn ego in stukjes op de grond viel. “Je heb toch geen donker groen gebruikt, hé? In plaats van appeltjes groen?”
“Oh, dat lettertype is zo last season, sorry dat kan echt niet meer.” Hoe bedoel je een regenboog en zon als achtergrond? “Sinds wanneer zijn wij lid van het COC?” Van je collega’s moet je het maar hebben...

Groetjes,

Team Fresh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten