15 april 2009

Bloed, Zweet en Tranen

Bloed, Zweet en Tranen

Eindelijk is het zover na 7 weken de presentatie van de WoodMood. Met veel goede herinningen kijk ik terug op de afgelopen 7 weken. Het ging natuurlijk niet altijd over rozengeur en maneschijn. Hevige discussies over de poster word het nou donker groen of appeltjes groen. De IndentOvire het meeste originele idee ever, not!

“Heb je nou nog niet de blog af van deze week?” af en toe last van een writersblock/lentedip. Een nachtje cel voor mijn Ferrari op afbetaling. Tip voor iedereen, koop een auto als je echt geld heb! Ik had al deze teleurstellingen nooit overleefd zonder mijn lieftallige collega’s. Je kan veel over ze zeggen maar zij waren de kersen op mijn slagroomtaart. De glans op een paar nieuwe Nike’s. De pindasaus op een verse gebakken patatje van Bram. Oké nu overdrijf ik een beetje maar R.E.S.P.E.C.T voor mijn teamgenoten, het was niet gelukt zonder hun.

Groetjes,

Team Fresh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten