8 april 2009

Lentedip?


Lentedip?

Iedereen kent het fenomeen winterdepressie wel, mensen die de hele winter lang zeiken over hoe down ze zijn en het subtropisch weer van Nederland zo missen. Maar wat te doen als je last hebt van een lentedip? Terwijl de vogels al veertig keer het zelfde lied hebben gezongen. Ruik ik vanuit mijn balkondeur de geur van vers gemaaid gras. Ondanks dat kom ik maar moeizaam mijn bed uit.

Met trage passe loop ik richting kantoor. De half ontblootte torso’s op straat doen mijn niks. De begroeting van de altijd zo vrolijke vuilnismannen “He dushi het is lekker weer, kijk niet zo boos” doen mij wensen naar een flinke bus peperspray.

Eenmaal op kantoor verlang ik naar een warm bed. Vanuit mijn ooghoek zie ik de zweet druppels op de hoofden van mijn collega’s. Ik krijg het gevoel dat ik niet meer Fresh ben. Na het geweldig idee van mijn collega om een panorama foto te maken. Om te laten zien wat voor trotse medewerkers er allemaal werken bij Fresh.

Tijdens het Photoshoppen komt mijn collega er achter dat mijn hoofd spontaan is verdwenen. “Hoe bedoel je ik sta niet op de foto?” Is dit een teken? Van de big boss upstairs? Ben ik mijn mojo kwijt? Ik verlang zo naar…zingende Kerstmannen, warme chocomelk en een WoodMood.

Groetjes,

Team Fresh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten