15 april 2009

FMN Breaking news

Breaking-news

Van de week lag ik zappend op de bank bij te komen van mijn stressvolle baan bij Fresh B.V. Terwijl ik hopeloos op zoek was naar wat interessanters dan de nieuwe haarkleur van Jan Smit. Uit verveling besloot ik over te schakelen naar Animal Plant, erg leerzaam hoe stokpaardjes zich voortplanten. Na een verhaal van een uur over hoe Big Bob en Jesse samen de liefde bedrijven werd dit schouwspel wreed verstoord door Breaking news. Hoe durven ze dacht ik! Dit was nog educatiever dan vier jaar Biologie. Het was een speciale uitzending van Fresh Media News. Voor de holbewoners onder ons het nieuwe actualiteitenprogramma van de BBC.

Wat eindelijk wereldvrede? Nee nog beter, het ging over een nieuwe uitvinding de WoodMood, zelfs in het buitenland zijn ze op de hoogte van de WoodMood. Als dat geen kassa word ching ching. Tijd om mijn Ferrari terug te halen bij de lokale autodealer.

Check de uitzending van Fresh Media News.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten